سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: نخبگان آمریکا از رئیس‌جمهور شدن من به شدت عصبانی شدند

دونالد ترامپ بار دیگر نخبگان این کشور را به باد تمسخر گرفت و ریاست جمهوری خود را عامل عصبانیت آن‌ها دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمله به نخبه‌های این کشور اعلام کرد انتخاب او به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا باعث عصبانیت دیوانه‌کننده نخبگان شد.

رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در حمایت تروی بالدرسون در انتخابات ویژه کنگره، که قرار است روز سه شنبه برگزار‌ شود، خطاب به نخبگان اعلام کرد: شما نخبه هستید. شما از آنها باهوش‌تر هستید. شما همه چیز را بدست آوردید؟ آنها از من نخبه تر هستند؟

ترامپ در ادامه افزود: من چیزای خیلی بهتری نسبت به آنها (نخبه‌ها) دارم. او در ادامه صحبت‌های خود گفت: من رئیس جمهور شدم و آنها نتوانستند رئیس جمهور شوند و همین موضوع آنها را به شدت عصبانی و ناراحت کرده است.

این نخستین بار نیست که رئیس جمهور آمریکا در اظهارات خود نخبگان این کشور را به عنوان رقیب خطاب قرار می‌دهد. ترامپ پیش از این نیز در سخنرانی‌های انتخاباتی در ایالت‌های مینه‌سوتا و داکوتای شمالی نخبگان را مورد تمسخر و استهزاء قرار داد. رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در شهر فارگو در ایالت داکوتای شمالی در ماه ژوئن آنها را بازنده‌های فاقد احساس نامید.

ترامپ همچنین در سخنرانی دیگری در دلوث ایالت مینه‌سوتا، با اشاره به اصطلاحی که هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا، برای توصیف او در طول مبارزات انتخاباتی استفاده کرد، گفت: من از آنها باهوش تر هستم. من رئیس جمهور شدم و آنها نشدند. من نماینده بهترین مردم روی زمین هستم.

ترامپ در سومین سخنرانی انتخاباتی خود در طول این هفته، پیش از برگزاری انتخابات کنگره، راهی اوهایو شد تا از بالدرسون برای نمایندگی این ایالت حمایت کند. رئیس جمهور آمریکا پیشتر بالدرسون را فردی قوی در زمینه مبارزه با جرم و امنیت مرزها توصیف کرده بود که شیفته ارتش آمریکاست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.