سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلد دوم «پادشاه بی تربیت ها» به زودی منتشر می شود

شهرام شفیعی نویسنده طنزپرداز کودک و نوجوان گفت: جلد دوم «پادشاه بی تربیت ها»در دست انتشار است که از سوی انتشارات شهر قصه منتشر می شود.

شهرام شفیعی نویسنده طنزپرداز کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اثر جدیدش گفت: جلد اول کتابم با عنوان « ماجراهای آقای خرمالو » در انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.

وی با بیان اینکه این کتاب برای گروه سنی 7 تا 10 سال نوشته شده و یک کمیک استریپ است، بیان کرد:کتاب درباره مسائل مختلفی است که برای یک خانواده پیش می آید و در این کتاب مهارت های زندگی به بچه ها آموزش داده می شود.

 شفیعی با اشاره به انتشار جلد اول «فرودگاه بی شعورها» از سوی انتشارات نیستان گفت: این کتاب طنز را برای نوجوانان و در یک حال و هوای فانتزی فرودگاهی نوشتم،شخصیت های داستان هواپیماهایی هستند که در زمین حرکت می کنند.همچنین جلد ششم کتابم با عنوان «من و بچه هام» به زودی در انتشارات کتاب زرافه وابسته به نیمای شرق منتشر می شود.

این نویسنده طنزپرداز کودک و نوجوان با اشاره به انتشار «پادشاه بی تربیت ها»  بیان کرد: جلد دوم «پادشاه بی تربیت ها» هم در دست انتشار  است که این کتاب در انتشارات شهر قصه منتشر می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.