سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاکری سرمربی خونه به خونه بابل شد

سرمربی سابق تیم شهدای ساری، مربی بادران تهران و تیم ملی ناشنوایان با عقد قراردادی هدایت خونه به خونه بابل را در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور برعهده گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از حضور قطعی تیم فوتبال خونه به خونه بابل در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشورمان، مسئولان این تیم در صدد جذب بازیکنان و مربیان مدنظرشان هستند تا حضوری پر قدرت در لیگ آزادگان داشته باشند.

پس از جدایی دراگان اسکوچیچ از هدایت بابلی ها و رفتن ناصر سالاری، فرشاد فرجی، امین حاج محمدی، محمد قاسمی نژاد، روح الله باقری و ... خونه به خونه دچار کمبود بازیکن و مربی شد و حسن زاده، مالک این باشگاه کماکان در صدد است تا تیمی قوی برای فصل آینده آماده کند.

در ۲ روز گذشته اخباری مبنی بر حضور هومن افاضلی در تیم بابلی شنیده می شد که تکذیب شد و حالا طبق اعلام مسئولان خونه به خونه، حبیب شاکری به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد.

شاکری، سرمربی سابق تیم شهدای ساری، مربی بادران تهران و تیم ملی ناشنوایان بود و ساعتی پیش با عقد قراردادی سرمربی خونه به خونه بابل در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور شد. البته مدیران این تیم در زمان نقل و انتقالات هم بیکار نبودند و با احسان جودکی، محمود مطلق زاده، میثم آقا بابایی به توافق رسیدند تا در چند روز آینده قرارداد را امضا کنند.

تیم فوتبال خونه به خونه بابل در فصل جدید رقابت های لیگ آزادگان در نخستین بازی خود به مصاف ملوان بندرانزلی برود.


بیشتر بخوانیدبیانیه باشگاه خونه به خونه درباره حواشی لیگ آزادگان


انتهای پیام/

سرمربی تیم خونه به خونه مشخص شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.