سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۹۷ نفر از سیستان و بلوچستان به حج تمتع مشرف شدند

مدیر کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: ۵۹۷ نفر از حجاج استان از ۱۱ مرداد تا کنون در قالب ۲ پرواز از فرودگاه بین المللی زاهدان برای انجام فریضه حج تمتع به مکه مکرمه مشرف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسن اعرابی مقدم مدیر کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های انجام شده ۲ هزار و ۶۵ حاجی از ۱۱ تا ۱۵ مرداد با هفت پرواز از فرودگاه بین المللی زاهدان برای انجام فریضه حج تمتع به مکه مکرمه مشرف می‌شوند.

وی افزود: امسال ۱۴ کاروان از سیستان و بلوچستان و یک کاروان از استان خراسان جنوبی با هواپیما‌های سعودی از فرودگاه بین المللی زاهدان به سمت سرزمین وحی حرکت می‌کنند.

مدیر کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: تاکنون ۲ پرواز حجاج تمتع استان انجام شده و پنج پرواز نیز تا ۱۵ مرداد انجام می‌شود.

اعرابی مقدم با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای راحتی حجاج در زمان حضور در فرودگاه بین المللی زاهدان از همراهان آنان خواست با تعداد کمتر به منظور انجام مراسم بدرقه در فرودگاه حضور یابند تا منجر به ایجاد ترافیک نشود.

وی اظهار داشت: با توجه به مجازات‌های سنگین حمل دارو‌های با ترکیب مخدر در کشور عربستان از زائران می‌خواهیم از حمل این گونه دارو‌ها اجتناب کنند.

انتهای پیام/ع

اعزام کاروان حجاج  سیستان و بلوچستان به حج تمتع

برچسب ها: فرودگاه ، حج وزیارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.