سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش بزرگ مهربانان در کرمانشاه

همایش بزرگ مهربانان به میزبانی بنیاد نیکوکاری دست های مهربان شعبه کرمانشاه برگزار شد.

عاطفه سادات شجاعی مسئول شعبه بنیاد نیکوکاری دست های مهربان،در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: نحوه ي کار این بنیاد بصورت یک چرخه در جهت توانمند سازی بانوان و جلوگیری از بسترسازي براي کار کردن کودکان مي باشد.

وی گفت : زنان سرپرست خانواده وارد چرخه بنیاد می شوند و خدماتی از جمله سبد کالا، خدمات درمانی رایگان و کلاسهای آموزشی در جهت اشتغال زایی دريافت ميكنند، تا در واقع به توانمندی و ایجاد اشتغال و کسب درآمد برسند .

شجاعی در مورد سابقه درخشان این بنیاد گفت : این بنیاد در طول ۱۲ سال فعالیت خود ۱۴ شعبه فعال در سراسر ایران تاسیس نموده و بالغ بر ۱۵۰۰۰ نفر مددجو را تحت پوشش خود قرار داده است و امیدوارم روزی برسد كه هیچ اثری از ظلم، فقر و تبعیض در ایران عزیزمان نباشد و هر کدام از ما به تنهایی دستهای مهربانی باشیم برای آبادانی سرزمین عزیزمان ایران.

وی افزود : بعد از حادثه دلخراش زلزله شهرستان سرپل ذهاب تصميم بر ان شد كه مركزي در كرمانشاه جهت تسريع درياري رساني به مناطق زلزله زده و محرومين استان كرمانشاه تاسيس شود.

شجاعی گفت : در این راستا به حمد خداوند و کمک حامیان اهداي 100 کانکس رایگان در سه فاز و راه اندازي 3 کمپین اهدای پوشاک و اقلام خوراکی و بهداشتي به آن منطقه، خدمت رساني صورت گرفته همچنین اين شعبه در حال حاضر 40 خانواده از افراد سرپرست خانوار را شناسایی و تحت پوشش قرار داده است که در چند نوبت نیز اقدام به ارائه سبدکالا و وجه نقد به این افراد نموده است .

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.