سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی :

با توافق سهام داران امتیاز تیم پدیده به شهرداری مشهد منتقل می شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت : اگر سهام داران تیم پدیده به توافق برسند، شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد اعلام آمادگی کرده اند که این تیم را مورد حمایت مالی قرار دهند.

کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در سفر به بردسکن در گفتگو با  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در حوزه توسعه ورزش رویکرد مثبتی دارند، گفت: اگر این مهم انجام شود تیم پدیده می‌تواند درلیگ برتر باقی بماند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی باید تنها روی پای خودش بایستد، افزود : متاسفانه در استان خراسان رضوی مجتمع قدرتمند اقتصادی نداریم که تیم‌های ورزشی را مورد حمایت مالی خود قرار دهد.

صبوریان با دادن وعده تهیه یکسری تجهیزات و امکانات مورد نیاز هیأت‌های شهرستان در آینده‌ای نزدیک ادامه داد : خوشبختانه بردسکن در حوزه زیرساخت‌های ورزشی مشکلی ندارد و سرانه ورزشی آن نسبت به سایر شهرستان‌های استان بالاتر است و نخواهیم گذاشت برای نداشتن یکسری امکانات، هیأت‌های ورزشی شهرستان به مشکل برخورد کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در هفته دولت از 10 طرح ورزشی بهره برداری خواهد شد، گفت: پروژه زورخانه بردسکن بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امید است در هفته دولت این پروژه مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود : از مجموع 50 هیأت ورزشی در سطح استان خراسان رضوی، 98 درصد جزء هیأت‌های فعال می‌باشند که در طول سال و در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های ورزشی را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام // ف. ش
 

سفر مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به بردسکن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.