سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از ۹ نفر از مسئولان روابط عمومی حوزه‌های قضایی استان کرمان

در ششمین گردهمایی روابط عمومی‌های برتر دستگاه قضائی استان، از ۹ نفر مسئولان روابط عمومی حوزه‌های قضائی استان کرمان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد بصیریان مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان درحاشیه اختتامیه این گردهمایی گفت:این همایش به مدت دو روز به میزبانی حوزه قضایی سیرجان و شرکت معدنی، صنعتی گل گهر در سیرجان برگزار شد وحوزه‌های قضائی برتر که در سال ۹۶ در شاخص‌های تعیین شده ودر زمینه‌های مختلف موفق به کسب بالاترین امتیاز را بدست آوردند، تجلیل شدند.

وی افزود:حوزه‌های قضائی جیرفت، زرند و منوجان به ترتیب در گروه دادگستری شهرستان‌ها و حوزه‌های قضائی نرماشیر، ارزوئیه و جازموریان در گروه دادگاه‌های عمومی بخش و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، دادسرای عمومی وانقلاب کرمان و معاونت فرهنگی دادگستری در گروه معاونت ها، حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

بصیریان گفت::در این دوره مباحث و موضوعات تخصصی روابط عمومی و فرهنگی در قالب کارگاه‌های آموزشی به مسئولان روابط عمومی و فرهنگی توسط اساتید کشوری ارائه گردید.

شایان ذکر است در ابتدای مراسم تجلیل از برترین‌های روابط عمومی دستگاه قضائی استان کرمان با اهداء لوح از آقای ابوذر حلوایی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

تجلیل از مدیران روابط عمومی برتر حوزه قضایی استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.