سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار سرعین؛

شهرستان سرعین از نبود زمین چمن استاندارد رنج می‌برد

فرماندار شهرستان سرعین: گفت: تحقق شعار زمستان بیدار برای فعالان بخش گردشگری در نیمه دوم سال در شهرستان سرعین برنامه‌ریزی شده است.

حسن پور، فرماندار شهرستان سرعین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: گردشگری اصلی‌ترین محور توسعه و پیشرفت شهرستان سرعین بوده چرا که این شهرستان در کشور و در دنیا به نماد گردشگری تبدیل شده و سالانه این شهرستان بیش از 8 میلیون نفر مسافر و گردشگر داخلی و خارجی را میزبانی می‌کند.

وی افزود: در راستای توسعه گردشگری شهرستان سرعین بحث توریسم ورزشی و میزبانی از تیم‌های ورزشی نیز در دستور کار قرار گرفته که در این ارتباط شعار زمستان بیدار برای فعالان بخش گردشگری در نیمه دوم سال در شهرستان سرعین برنامه‌ریزی شده است.

فرماندار سرعین گفت: برای تحقق گردشگری زمستانی و شعار زمستان بیدار پیست‌های اسکی زمستانی در شهرستان سرعین در حال تکمیل است و قطعا با تحقق این موضوع گام مهمی در راستای تحقق شعار زمستان بیدار برداشته می‌شود.

حسن پور تصریح کرد: این شهرستان به دلیل دارا بودن آب و هوای مناسب سالانه میزبان برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم‌های لیگ برتری است ولی متاسفانه این شهرستان حتی یک زمین چمن تمرینی استاندارد ندارد و ما از مسئولان وزارت ورزش و جوانان انتظار داریم ما را در این زمینه حمایت کنند.

وی افزود: افتتاح خانه کشتی در راستای رونق بحث گردشگری و میزبانی از تیم‌ها و اردوهای تداکارتی کشتی در شهرستان سرعین انجام شده که امیدواریم این مجموعه نیز در راستای میزبانی این شهرستان از تیم‌های ورزشی کشتی موثر واقع شود.

انتهای پیام/ح

تحقق گردشگری زمستانی در شهرستان سرعین

برچسب ها: گردشگری ، زمین چمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.