سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آزمون مجدد آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی

رئیس اداره سواد آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از برگزاری آزمون مجدد آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، موسوی بلادی رئیس اداره سواد آموزی آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز گفت: آموزش دهندگان داوطلب می توانند از روز یکشنبه با مراجعه به سایت www.imooc.ir نسبت به ثبت نام در آزمون پایانی توانمندسازی اقدام نمایند.

وی افزود: منابع آموزشی آزمون پایانی لوح های فشرده دروس عمومی وتخصصی است و آزمون پایانی ازروز شنبه مورخ 97/6/17 همزمان با روزجهانی سوادآموزی بصورت حضوری درمراکز جهاد دانشگاهی برگزارخواهد شد.

موسوی بلادی بیان داشت: افراد باید همزمان با ثبت نام نسبت به انتخاب تاریخ ، ساعت و محل آزمون نیز اقدام نمایند و پس از آن کسانی که موفق به کسب نمره حدنصاب قبولی شوند، گواهینامه صلاحیت حرفه ای معتبر با عنوان فنون و مهارت های تدریس به مدت  126 ساعت دریافت خواهند نمود.

 رئیس اداره سواد آموزی ناحیه 4 اهواز عنوان کرد: هزینه برای هر نفر205000 ریال است که در زمان ثبت نام ، توسط آموزش دهنده پرداخت می شود.

وی گفت: مهلت ثبت نام قابل تمدید نیست و همچنین این آخرین فرصت برای شرکت در آزمون و اخذگواهینامه خواهد بود و افرادی که به هردلیل شرکت نکرده و یا نمره قبولی کسب نکرده باشند، امکان ادامه همکاری با سوادآموزی را نخواهند داشت.

انتهای پیام/م

آزمون مجدد آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی برگزار می گردد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
هاجر سامعی
۱۸:۰۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
ما تهران هستیم چطوری باید در ازمون شرکت کنیم اخرین مهلت ازمون نهضت سواداموزی در تهران منطقه نه تا کی است مارفتیم اموزش وپرورش گفتن تموم شده ممنون میشم اطلاع بدید