سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودروهای قاچاقچیان مواد مخدر زیر چرخ‌های بولدوزر آقای رئیس جمهور! +فیلم

رئیس جمهور فیلیپین صدها دستگاه خودروی گران‌قیمت قاچاقچیان مواد مخدر این کشور را با بولدوزر له کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رودریگو دوترته، رئیس جمهور فیلیپین از 30 ژوئن سال 2016 بر مسند ریاست جمهوری در این کشور تکیه است. او که پیشتر شهردار منطقه ای با نام " داوائو سیتی" فیلیپینبود  به عنوان شانزدهمین رئیس جمهور فیلیپین کار خود را آغاز کرد.

یکی از مهمترین اقداماتی که توسط این رئیس جمهور جنجالی صورت گرفت مبارزه با مواد مخدر در فیلیپین بود. شیوه خشن ماموران دولتی در حمله به مصرف کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر انتقادهایی علیه رودریگو را به همراه داشت. شیوه ای که ظاهرا با استقبال مردم گله مند از گشترش اعتیاد و جرم و جنایت در فیلیپین روبرو شد.


بیشتر بخوانید: عمل غیرانسانی راننده مردم آزار در روز بارانی! +فیلم 


اما در تازه ترین تلاش رودریگو برای مبارزه با سوداگران مرگ طی مراسمی  76 دستگاه خودروی لوکس و همچنین موتورسیکلت قاچاقچیان مواد مخدر از جمله پورشه و لامبورگینی نابود شد. این خودروها که ارزش آنها بیش از 4 میلیون یورو بود در حضور  رودریگو و توسط یک بولدوزر نابود شد. بنا به گفته مقامات فیلیپین این خودروهای لوکس جز 800 خودرویی بودند که بطور غیرقانونی از اروپا وارد کشورهای آسیایی شدند.

صفحه فیسبوک رئیس جمهور فیلیپین از انهدام 68 دستگاه خودروی لوکس پورشه و لامبورگینی طی این مراسم خبر داد. گفتنی است؛ طی دو سال گذشته هزاران نفر از توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در فیلیپین توسط پلیس این کشور کشته شده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ایمان
۱۹:۰۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۷
من نمی‌فهمم تخریب چرا
خب همه خودرو ها رو بذارن مزایده و پولش رو بریزم تو جیب دولت. اصرافه آخه این همه ماشین تولید شده
مجتبی
۰۹:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
دمش گرم
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
یعنی تمام خودروها رو خراب کردند ؟