سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ کننده ارتش:

جامعه پویا و متحرک نیازمند نظام بهداشت و درمان قوی است

امیر دریادار سیاری گفت: جامعه پویا نیازمند بهداشت و درمان قوی است و در نیرو‌های مسلح اهمیت رسیدگی به دوچندان است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید بیمارستان به روز شده گلستان نیروی دریایی ارتش گفت: جامعه‌ای که می‌خواهد پویا و متحرک باشد باید بهداشت و درمان قوی داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده با بیان اینکه در نیرو‌های مسلح اهمیت رسیدگی به بهداشت و درمان چند برابر بوده تا به خوبی انجام وظیفه کنند، ادامه داد: تا قبل از انقلاب نیروی دریایی ارتش در تهران بیمارستان نداشت و بعد از انقلاب با تدبیر امام خمینی (ره) بیمارستان گلستان به نیروی دریایی واگذار شد و توانست با موفقیت و سربلندی دفاع مقدس را پشت سر بگذارد.

توسعه سواحل مکران در دستور کار قرار دارد

وی افزود: بعد از جنگ تحمیلی وظیفه حضور در جزایر به ارتش و نیروی دریایی واگذار شد که مسئولیت عظیمی بود و کار و تلاش بسیاری انجام شد تا بتوانیم ماموریت را به خوبی انجام دهیم.

امیر دریادار سیاری وظیفه بعدی نیروی دریایی ارتش را توسعه سواحل مکران دانست و تصریح کرد: در آنجا هم محرومیت بسیار و کمبود‌های وجود داشت، اما امروز توسعه خوبی رخ داده و بیمارستان‌هایی در جاسک و بندر انزلی در حال ساخت است و بیمارستان کنارک هم با اعتبارات سفر فرماندهی معظم کل قوا در حال ساخت است و پیشرفت ساخت آن بیش از ۸۰ درصد است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.