سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیز هوآوی برای قرار گرفن در صدر جدول تولیدکنندگان اسمارت‌فون

با عملکرد قوی هوآوی در سه ماهه دوم سال 2018 بسیاری از محققان در زمینه گوشی‌های هوشمند پیش‌بینی می‌کنند که این شرکت سال بعد برترین تولیدکننده اسمارت‌فون در جهان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تحقیقات Counterpoint نشان می‌دهد که شرکت هوآوی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی بسیار قوی ظاهر شده است و سهام این شرکت در بازار چین با رشد قابل توجهی روبرو بوده است به گونه‌ای که رکورد سود را شکسته است. همه این اتفاقات در حالی رخ داده است که سقوط بازار چین در زمینه گوشی‌های هوشمند، چشمگیر بوده است.

با بالا رفتن میزان فروش شرکت هوآوی، این شرکت هدف‌های آینده خود را تنظیم می‌کند. ابتدا، لازم به ذکر است که هوآوی در ابتدای سال 2018 انتظار فروش 180 میلیون دستگاه را داشت اما با فروش 85 میلیون دستکاه در نیمه اول سال، حالا هدف خود را برای فروش 200 میلیون دستگاه تنظیم کرده است در حالی که این شرکت عرضه سری Mate 20 را در سه ماهه چهارم سال جاری در برنامه دارد.

به گفته مدیرعامل هوآوی، ریچارد یو؛ عملکرد عالی هوآوی به دلیل رشد میزان فروش گوشی‌های آن در چین و اروپا است. به عنوان مثال، این شرکت در چین حدود 37 درصد رشد داشته است در حالی که در اروپا میزان درآمد این شرکت به 73 درصد می‌رسد. علاوه بر همه این‌ها، پرچمدار این شرکت، P20 رشد 45 درصدی را در فروش نسبت به نسل قبلی خود دیده است.

تنها مسئله‌ای که در این میان وجود دارد، منع فروش گوشی‌های هوآوی در آمریکا و استرالیا است و کمپانی هوآوی کاری در قبال این سیاست نمی‌تواند انجام دهد. البته مدیرعامل این شرکت ادعا می‌کند که فروش گوشی‌های هوآوی در اروپا و چین، بازار را برای آن‌ها متعادل کرده است.

در مورد فعالیت‌های آینده هوآوی باید گفت که این شرکت قصد دارد تا آخر سال 2018 گوشی‌های پشتیبانی‌کننده از نسل پنجم اینترنت را تست کند پس یعنی آن‌ها خود را برای سال 2019 آماده خواهند کرد. مدیرعامل شرکت هوآوی درباره آینده این شرکت بسیار مثبت فکر می‌کند و ادعا کرده است که تا آخر سال 2019، شرکت هوآوی تبدیل به شماره یک تولیدکنندگان اسمارت‌فون‌های جهان خواهد شد.

انتهای پیام/

برنامه هوآوی برای تبدیل شدن به قدرت شماره یک تولیدکننده اسمارت‌فون +عکس

برچسب ها: هوآوی ، اخبار فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.