سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدافع تيم اميد در ليست شفر نيست

عارف غلامی که شنیده می شد در تیررس استقلالی ها اما یک منبع آگاه در باشگاه این موضوع را تکذیب اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در حالى كه مطرح شده عارف غلامى مدافع تيم اميد در حال مذاكره با مديران باشگاه استقلال است اما با اعلام منابع آگاه اين بازيكن در ليست درخواستى شفر نبوده و مديران استقلال هم بدون خواسته شفر اقدام به جذب هيچ بازيكنى نخواهند كرد.

نيوماير خانه دار مى شود

با توجه به حضور نيوماير در تيم فوتبال استقلال در همين راستا مديران باشگاه درصدد هستند تا به تهيه منزل اين بازيكن در خانه خود مستقر شود.

مذاكراه فتحى و تيام در دبى !

با توجه به عدم حضور تيام در استقلال به همين منظور شنيده مى شود فتحى سرپرست باشگاه در نظر دارد براى مذاكره با اين بازيكن و صحبت روى فسخ قرارداد به دوبى برود تا تكليف اين بازيكن هم مشخص شود.

رقم رضايت نامه تبريزى قسطى پرداخت مى شود

با توجه به انتقال مرتضی تبريزى به تيم فوتبال استقلال در همين راستا استقلالى ها مبلغ رضايت نامه اين بازيكن را به ذوبى ها به صورت اقساط پرداخت مى كنند.

باشگاه استقلال براى رضايت نامه تبريزى بايد رقم يك ميليارد و هشتصد ميليون تومان به ذوب آهن پرداخت كند.

تمرین امروز استقلالی ها تعطیل است 

طبق صلاح دید شفر تمرین امروز تیم فوتبال استقلال امروز تعطیل است و آبی پوشان از فردا دور جدید تمرینات خود را آغاز خواهند کرد .

حضور تبریزی در تمرینات استقلال 

طبق هماهنگی های صورت گرفته میان 2 باشگاه استقلال و ذوب آهن قرار است تبریزی بازیکن جدید آبی پوشان با توجه به تعطیلی تمرین امروز استقلالی ها از فردا به تیم جدیدش ملحق شود .

عدم حضور دژاگه در استقلال مشخص شد

با توجه به اينكه دژاگه از مدت ها قبل در رادار آبى پوشان پايتخت قرار داشته اما شنيده مى شود عدم حضور او در استقلال به خاطر بحث دلار بوده چرا كه شنيده مى شود اين بازيكن رقم قرارداد خود را له دلت. خواسته كه اين موضوع مورد قبول مديران باشگاه استقلال قرار نگرفته است.

تقدير از پادوانى در بازى مقابل تراكتورسازى

كميته مشوقين باشگاه استقلال در بازى با تراكتورسازى به دنبال اجراى طرح موزاييكى براى تقدير از پادوانى مدافع برزيلى آسيب ديده تيم است و در حال حاضر هم باشگاه در تلاش است تا مقدمات حضور اين بازيكن را در ورزشگاه مهيا كند.ديدار ٢ تيم فوتبال استقلال و تراكتورسازى در سومين هفته از رقابت هاى ليگ برتر روز جمعه هفته جارى برگزار مى شود.

مکالمه تلفنی کاپیتان استقلال و بازیکن مصدوم ذوب آهن

سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال تهران ظهر امروز در تماسی تلفنی با رضا حبیب زاده آخرین وضعیت او پس از مصدومیت شدید در بازی استقلال-ذوب آهن با خبر شد.

هافبک مصدوم ذوب آهن باید فردا مورد عمل جراحی قرار بگیرد.

توافق یا جدایى تیام

مهاجم سنگالى آبى پوشان در حالى با داشتن قرارداد یک ساله با استقلالى حاضر نیست در تمرینات و بازى هاى این تیم حاضر شود که طبق بندى در قرادادش با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار مى تواند به تیم دیگرى برود.

از طرفى مدیران استقلال به دنبال این هستند تا رقم ۴۰۰ هزار دلارى را از جدایى تیام بدست آورند که البته تیام تا این لحظه براى پرداخت این رقم به استقلالى‌ها اقدام نکرده است.

تیام یا باید با مدیران جدید استقلال توافق کند و بماند و یا با پرداخت غرامت آن هم با رقمى بالا از جمع آبى پوشان جدا شود.


بیشتر بخوانید:ابراز تمایل شفر برای هدایت تیم ملی فوتبال عراق


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.