سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵۶ هزار نفر مسافران تاکسی کرمان هستند

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: در حال حاضر روزانه ۲۵۶ هزار نفر از خدمات سازمان تاکسیرانی در شهر کرمان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ عبدالهادی طاهری، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان با اشاره به اینکه تعداد مسافر در فصول مختلف سال در شهر کرمان، روزانه بین ۳۵ تا ۵۰ هزار نفر متغیر است، گفت: در حال حاضر ۱۵۸ دستگاه اتوبوس در بخش دولتی وجود دارد که از این تعداد بین ۶۰ تا ۱۰۰ دستگاه فعال است.

وی افزود: همچنین ۱۱۱ دستگاه اتوبوس موجود در بخش خصوصی نیز بین ۹۰ تا ۱۰۷ دستگاه فعال است.

طاهری مهم‌ترین وظیفه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان را ایجاد شبکه یکپارچه حمل و نقل برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان و ارتقای سطح خدمات رسانی به آن‌ها دانست و تصریح کرد: حمل و نقل بار و مسافر یکی از شاخصه‌های مهم خدماتی است که عملکرد آن در حوزه‌های درون شهری اهمیت فراوان دارد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات سازمان تاکسیرانی، اظهار کرد: چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی تاکسی در شهر کرمان وجود دارد که از این تعداد حدود سه هزار و ۲۰۰ دستگاه تاکسی در خطوط مختلف در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه ۲۵۶ هزار نفر از خدمات سازمان تاکسیرانی در شهر کرمان بهره‌مند می‌شوند.

طاهری همچنین با اشاره به مزایای کارت بلیت الکترونیک، گفت: بزرگ‌ترین مزیت همگانی که کارت بلیت الکترونیک دارد، صرفه‌جویی در زمان است.

وی با بیان اینکه دو سوم هزینه‌های حمل و نقل توسط شهرداری و یک سوم توسط شهروندان تامین می‌شود، بر ضرورت استفاده از کارت بلیت الکترونیک توسط شهروندان تاکید کرد و افزود: این اقدام گامی در جهت مدیریت پویای کرایه در سامانه حمل و نقل عمومی، توسعه خدمات شهری و تسهیل در خدمات رسانی محسوب می‌شود.

طاهری از شهروندان خواست در زمینه استفاده از کارت بلیت الکترونیک با شهرداری همکاری کنند.
انتهای پیام/ح

256هزارنفر در کرمان تاکسی سوار می شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.