سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 44 درصدی ارزش واردات کالا از مرزهای کرمانشاه

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت : ارزش واردات کالا از مرزهای کرمانشاه 44 درصد افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت : مجموع کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان در ۴ ماهه نخست سالجاری ۱۰ میلیون و ۵۹۶ هزار و ۵۴۳ دلار به وزن ۶ هزارو ۵۵۸ تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۴۴ درصد و از حیث وزن ۸۹ افزایش داشته است.

وی گفت :در مجموع کالاهای وارداتی به استان از ۱۰ کشور وارد می شود که کشورچین با ۳ میلیون و ۲۷۹ هزارو ۲۴۸ دلارکالا به وزن ۵۷۱ تن جایگاه اول را در بین کشورهای طرف معامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه در ۴ ماهه نخست سالجاری به خود اختصاص داده است.

حیدری افزود: طی مدت یاده شده کشور ایتالیا با ۲ میلیون و ۱۳۰ هزارو ۳۱۱ دلارکالا به وزن ۳۲۴ تن و ترکیه با یک میلیون و ۴۱۹ هزار و ۵۰۹ دلار کالا به وزن ۷۶۸ تن درجایگاه دوم و سوم قرار دارند.

وی افزود : بیشتر کالاهای وارد شده از طریق گمرکات استان ، دستگاههای آبگرم کن و آبسرد کن توام ، جعبه فرمان برای سواری سواری کاری وانت و تراکتورکشاورزی ، آلیاژهای آلومینیوم کارنشده ، نخ بسیارمقاوم ازپلی استرهاآماده نشده برای خرده فروشی ،تلمبه های چرخ دنده ای است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کالاهای وارداتی به استان کرمانشاه از ۱۰ کشور وارد می شود

 

 

 

برچسب ها: اخباراقتصادی ، گمرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.