سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری شانزدهمین اجلاس مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس

شانزدهمین اجلاس مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس ۱۸ مرداد ماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر علی اکبر رامجردی رئیس مجمع خیرین تامین سلامت فارس در نشست خبری ضمن تبریک هفته خبرنگار، با بیان اینکه مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس قدیمی‌ترین مجمع در کشور است و رتبه نخست را دارد، گفت: این اجلاس با هدف تحسین و بزرگداشت عملکرد خیران حوزه سلامت استان فارس در سال ۹۶ که فعالیت مستمری داشتند برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور هزار و ۲۰۰ نفر از خیران، افزود: در این مراسم از ۷۳ نیک اندیش حوزه سلامت تقدیر می‌شود.

 رئیس مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه در این اجلاس سالانه از جوانترین و مسن‌ترین نیکوکار عرصه سلامت در استان فارس تجلیل می‌شود، خردسالترین خیر سال گذشته را دختری ۱۳ ساله و مسن‌ترین را مردی ۸۰ ساله معرفی کرد.

رامجردی ادامه داد: این اجلاس پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی، رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

وی گفت: در حاشیه این اجلاس ۲۶ غرفه توسط سمن‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه خیرین سلامت برپا خواهد شد.

رامجردی با اشاره به عملکرد خیران در سال گذشته، بیان کرد: بالغ بر ۸۰ خیر برگزیده داشتیم.

وی اظهار داشت: پارسال ۱۴۱ تفاهم نامه با ارزش هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال توسط خیران حوزه سلامت فارس به انعقاد رسیده است که ۹۸ مورد از این تفاهم‌نامه‌ها مربوط به شیراز و ۴۲ مورد آن در شهرستان‌ها منعقد شده است.

رامجردی گفت: ۸۰ درصد از ارزش ریالی این تفاهم‌نامه‌ها مربوط به حوزه عمران درمانی بوده است.

به گفته رئیس مجمع خیرین تامین سلامت فارس، ساخت مراکز بهداشتی و درمانی، تهیه تجهیزات پزشکی، حمایت از بیماران نیازمند و سایر اقدامات عرصه سلامت از جمله فعالیت‌های انجام شده توسط خیرین تامین سلامت فارس است.

رامجردی تصریح کرد: امید است امسال نیز با همت تمام نیک اندیشان، مردم نوع دوست و خیرین عرصه سلامت بتوانیم اقدامات دیگری در راستای ایجاد امکانات بهداشتی و درمانی داشته باشیم.

انتهای پیام/ر

خیران تامین سلامت فارس پیشرو در کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.