سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی؛

تعطیلی پرواز‌های فرودگاه سهند تبریز

پرواز‌های فرودگاه سهند پس از پنج ماه برقرای مجدد پرواز، دوباره تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  صفایی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی، علت تعطیلی پرواز‌های این فرودگاه را انجام تعمیرات در موتور هواپیمایی مسافربری این فرودگاه اعلام کرد.

وی با بیان اینکه پرواز‌های فرودگاه سهند از اول تیر تعطیل شده است، افزود: پرواز‌های هواپیمای مسافربری که به فرودگاه سهند تردد می‌کرد پس از انجام تعمیرات دوباره از سرگرفته خواهد شد.

صفایی روند طولانی شدن تعمیرات هواپیما‌ها را وجود تحریم‌ها برای تأمین قطعات هواپیمایی اعلام کرد و گفت: تعمیرات دوره‌ای هواپیما‌های مسافربری از جمله برنامه‌های شرکت فرودگاه‌های کشور برای حفظ جان مسافران است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: جایگاه سوخت فرودگاه سهند نیمه تمام مانده و تکمیل این طرح و تجهیز امکانات ناوبری آن به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

پرواز‌ها از فرودگاه سهند از اول بهمن سال ۹۶ از سرگرفته شده بود و مسافران استقبال خوبی از این پرواز‌ها داشتند، اما از یک ماه پیش به دلیل مشکل و نقص فنی در هوایپمای شرکت تابان ایر این پرواز‌ها متوقف شده است.

فرودگاه سهند در سال ۱۳۷۵ خورشیدی در زمینی به مساحت ۴۲ هکتار در حاشیه جاده مراغه – بناب ساخته شده و ازجمله فرودگاه‌های اقماری اداره‌کل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی است.

در آخرین دوره برقراری پرواز‌های فرودگاه سهند از بهمن سال گذشته شهروندان منطقه و استان استقبال خوبی از این پرواز‌ها در مسیر تهران به فرودگاه سهند و بالعکس در روز‌های شنبه و چهارشنبه هر هفته داشتند. 

 

انتهای پیام/ش

نقص فنی علت تعطیلی پروازهای فرودگاه سهند

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.