سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات نئوپان گنبد امسال از مرز پنج میلیون دلار می‌گذرد

مدیرعامل شرکت صنعت چوب شمال در گنبدکاووس از عقد قرارداد پنج میلیون دلاری برای صادرات ورق فشرده نئوپان و ام دی اف ملامینه به دو کشور ترکمنستان و آذربایجان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسلم فدایی مدیرعامل شرکت صنعت چوب شمال در گنبدکاووس روز شنبه درجمع خبرنگاران گفت: این شرکت به عنوان تولید کننده نئوپان و روکش ملامینه در شرق گلستان، در سالجاری یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار صادرات داشته است.

وی بابیان اینکه پیش بینی این حجم صادرات نئوپان در ۳۰ سال گذشته کم سابقه بوده است، افزود: شرکت صنعت چوب شمال که سهامدار عمده آن بنیاد مستضعفان است و در سال ۵۷ به بهره برداری رسیده، در هیچ سالی بیش از دو میلیون دلار صادرات نداشته است.

فدایی اضافه کرد: توسعه صادرات از ۱۰ به ۵۰ درصد رویکرد اصلی این شرکت بوده و سه کشور ترکمنستان، آذربایجان و افغانستان مهمترین بازار‌های صادراتی نئوپان گنبدکاووس هستند.

وی بدون اشاره به میزان تولید سالانه، تصریح کرد: هم اکنون در این واحد تولیدی ۲۰۰ نفر اعم از کارگران رسمی و پیمانکاری مشغول فعالیت هستند و برخلاف برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر ورشکستی یا عقب ماندن چند ماهه پرداخت حقوق کارگران، حق و حقوق آنان بموقع پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت نئوپان گنبدکاووس با بیان اینکه این واحد تولیدی از واحد‌های سبز و سازگاز با محیط زیست است، گفت: مواد اولیه این شرکت از چوپ و ضایعات آن است که از سراسر کشور خریداری شده و بخشی هم از طرح‌های درختکاری که با هزینه شرکت انجام شده، تامین می‌شود.

فدایی افزود: این شرکت هم اکنون با ۷۰ درصد ظرفیت اسمی مشغول فعالیت است و در مصرف برق و انرژی برای چهارمین سال پیاپی گواهی معیار مصرف را از شرکت توزیع نیروی برق گلستان دریافت کرده است.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و شرکت صنعت چوب شمال به عنوان تولیدکننده نئوپان و روکش ملامینه یکی از واحد‌های عمده صنعتی مستقر در این شهرستان است.

انتهای پیام /پ

صادرات نئوپان گنبد به کشورهای همسایه

برچسب ها: صادرات ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.