سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: یکی از اولویت های مهم تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان همدان در نشست تخصصی معاون وزیر ورزش و جوانان در امور ورزشی بانوان با سمن ها و هیات های ورزشی ملایر با بیان اینکه سال 95 و 96 سالی بسیار خوب برای ورزش این استان بود افزود: با توجه به اختصاص اعتبار از محل 27 صدم درصد ارزش افزوده بالغ بر 24 طرح عمرانی ورزشی امسال به بهره برداری می رسد.

وی گفت: با حمایت های دولت 28 طرح ورزشی با زیربنای بیش از 61 هزار مترمربع در استان همدان با اعتبار 300 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که سرانه ورزشی استان از 62 به 71 صدم درصد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در تشریح فعالیت ها و رهاورد ورزشی این استان بیان کرد: سال گذشته 179 میزبانی کشوری و 2 میزبانی رخدادهای بین المللی داشتیم.

منعم همچنین به افزایش قابل توجه سمن ها در این استان اشاره کرد و افزود: تعداد سمن ها از 7 مورد به 76 سمن افزایش یافت.

وی ملایر را یکی از شهرستان های فعال در حوزه ورزش دانست و گفت: تمام تلاش ما رفع مسایل و مشکلات سمن ها و هیات های ورزشی به ویژه بانوان است تا بتوانیم از ظرفیت آنان برای توسعه ورزش این شهرستان استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر یکی از اولویت های ما است که مرحله نخست آن در حال تکمیل است و در صدد هستیم پس از تکمیل نهایی کل مجموعه ورزشگاه را به بهره برداری برسانیم.

منعم با بیان اینکه استخر سامن و زمین چمن شهر ازندریان نیز در اولویت تکمیل است تاکید کرد: تمامی فضاها و سالن های ورزشی استان و شهرستان ها باید به طور رایگان در اختیار هیات های ورزشی برای تمرین ورزشکاران و مسابقات قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

بهره برداری 28 طرح ورزشی در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.