سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیئت های ورزشی در اجرای برنامه های خود از سمن ها استفاده کنند

هیئت های ورزشی در اجرای برنامه های خود از سمن ها استفاده کنند و با این کار سمن ها را پویا تر نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدیان، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در نشست خود با روسا و نواب رئیس هیئت های ورزشی و سمن های شهرستان ملایر گفت : سمن ها نیز از هیئت های ورزشی بهره بگیرند زیرا در کار گروهی عملکرد بهتر و مطلوب تر را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل نقش های پیچیده خانواده و اجتماع نیازحمایت بیشتری نسبت به آقایان دارند افزود:در دنیای کنونی منابع نامحدود وجود ندارد همچنین نیازهای بشر نیز نامحدود هستند پس از شما فرهیختگان در بخش ورزش خواستار آن هستیم که نیازها خود را به گونه ای ساماندهی کنیم که با توجه به منابع محدود به خواسته های مطلوب خود برسیم .

محمدیان از قرار دادن اماکن ورزشی در اختیاز هیئت های ورزشی گفت :ادارات ورزش شهرستان با توجه به اینکه می توانستند آن را به بخش خصوصی واگذار نمایند ولی اماکن را در اختیار هیئت های ورزشی قرار دادند و این فرصت مناسبی برای تلاش و کوشش شما هیئت های ورزشی شهرستان می باشد.

معاون توسعه ورزش بانوان کشور به اهمیت ورزش بانوان پرداخت و گفت: ما باید برنامه ریزی مناسبی برای ورزش بانوان داشته باشیم و ساعات مفید از اماکن ورزشی را در اختیار بانوان قرار دهیم .

در ادامه محمدیان در بخش همگانی کردن ورزش حاشیه نشین آقایان و بانوان گفت :از محل ماده 94 برنامه ریزی بانوان و اقشار آسیب دیده اجتماع بر نامه های اقتصادی طرح شده است که بحثی به عنوان طرح سنجش قامتی ویژه زنان روستایی و حاشیه نشین شهرها است همچنین کارگاههای توانمند سازی بانوان بطور اختصاصی به دنبالش هستیم .

محمدیان خواستار طرح های مشارکتی هستیم و افزود به حمدالله در پروتال وزارت ورزش در این خصوص طرح 30 دقیقه تا نشاط و تندرستی طراحی شده که عموم می تواند با ورود به این قسمت از برنامه ورزشی مربوط به خود آگاه شوند.

محمدیان یکی از معضلات جدی جوانان ما را صرف وقت آنها در شبکه های مجازی و عدم حرکات تحرکی آنها چرداخت و اظهار داشت: در این حوزه سمن ها با برنامه ریزی میتوانند از این شبکه ها بهره مثبت برد زیرا صرف وقت جوانان و نوجوانان در شبکه های مجازی فقر حرکتی به دنبال دارد و انواع بیماریهای ذهنی و جسمی را به دنبال خواهد داشت.

در پایان محمدیان با تشکر از مسئولین خدوم کشور به خصوص ورزش استان گفت :همه ما باید به دنبال آن باشیم که جوانان موفق را به همه معرفی کنیم و مراحل موفقیت آنها را برای همگان بگوییم و همه بدانند برای رسیدن به موفقیت چه گام هایی بردارند.

انتهای پیام/ا

به ورزش بانوان توجه بیشتری باید کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.