سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوش شانس بودیم که به نساجی نباختیم

سرمربی تیم تراکتورسازی با بیان اینکه با خوش شانسی یک امتیاز از نساجی گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جان توشاک بعد از تساوی تیمش مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: تیم مقابل ما در بازی امروز تیم بهتری بود. ما امروز خیلی خوش‌شانس بودیم که یک امتیاز بازی را گرفتیم. اگر بازی ۱۰ دقیقه دیگر ادامه می‌یافت، ممکن بود بازی را ببازیم.

وی افزود: می‌خواهم به حریف، مربی و بازیکنان این تیم تبریک بگویم. چون عملکرد بهتری نسبت به ما داشتند. متأسفم که به سه امتیاز این مسابقه نرسیدیم.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر بعد از تساوی تیمش برابر تراکتورسازی نیز گفت: از اینکه تیمم نتوانست تراکتور خوب و پر مهره را شکست بدهد، ناراحت هستم.

وی افزود: متاسفانه اتفاقی افتاد که هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه نبودند. امیدوارم که دیگر شاهد این گونه محرومیت‌ها نباشیم.

نکونام گفت: بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول می‌توانستیم گل بزنیم، اما فرصت‌ها را از دست دادیم، در این میان گل حریف کار را برای ما سخت کرد، اما چیزی که مهم بود در اختیار داشتن کل بازی بعد از گل بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر افزود: در نیمه دوم من سه تعویض انجام دادم که دو تای آن‌ها به خاطر مصدومیت بود و باید تاکید کنم اگر نیاز باشد دفاع می‌کنیم، اما تیم ما هیچوقت وقت تلف نمی‌کند.

انتهای پیام/آ

مقابل نساجی فاصله‌ای با باخت نداشتیم

برچسب ها: فوتبال ، وزارت ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.