سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه کمیته فنی کارگروه اشتغال شهرستان هرسین برگزار شد

سومین جلسه کمیته فنی زیر مجموعه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین گفت : 1295 طرح اشتغال روستایی با اعتبار 140 میلیارد تومان و اشتغال 2747 نفر و 839 طرح فراگیر با اعتبار 193 میلیارد تومان  و اشتغال 1705 نفر مربوط به شهرستان هرسین در سامانه کارا ثبت شده است.

وی گفت : در راستای آمارهای یاد شده تعداد 381 طرح اشتغال پایدار روستایی با اعتبار 31 میلیارد تومان و اشتغال 876 نفر به بانک های عامل معرفی شده اند و از این مقدار به 130 طرح با اعتبار 4/5 میلیارد تومان و اشتغالزایی 359 نفر تسهیلات پرداخت شده است.

شاه آبادی افزود : 49 درصد از مجموع سهمیه ابلاغی اعتبارات طرح اشتغال پایدار روستایی و فراگیر به شهرستان هرسین پرداخت شده است و از لحاظ پرداخت در 20 روز اخیر رتبه اول در سطح استان را بخود اختصاص داده ایم.

وی افزود : در این جلسه تعداد 25 طرح با اعتبار 1 میلیارد و 717 میلیون تومان جهت ارجاع به بانک های عامل مصوب شد. این طرح ها شامل 4طرح زنبورداری ، ا طرح پروار بندی بره ، 13 طرح قالی بافی انفرادی ، 1 طرح قالی بافی کارگاهی و 2 طرح تولید پوشاک و 4 طرح گلیم بافی کارگاهی می باشند.

 فرماندار هرسین در پایان سخنانش افزود : از ابتدای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و فراگیر در شهرستان هرسین 5 طرح کارگاه گلیم بافی تسهیلات اشتغالزایی دریافت نموده اند و در حال حاضر فعال می باشند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

5 طرح کارگاه گلیم بافی در هرسین تسهیلات اشتغالزایی دریافت نموده اند

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.