سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان رضوی و اصفهان بر سکوی نخست رقابت های شنای قهرمانی کشور

مسابقات شنای قهرمانی کشور (استان های برتر) که از دیروز به میزبانی کرمان در استخر پردیسان آغاز شد، با قهرمانی خراسان رضوی و اصفهان پایان یافت.

کاوه کریمی، رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات شنای قهرمانی کشور (استان های برتر)، انتخابی تیم ملی، یادواره شادروان محمد پذیرفته با شرکت ۱۴ تیم از سراسر کشور در کرمان به مدت 2 روز برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت ها، در رده سنی بالای18سال، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

کریمی تصریح کرد: در رده ی سنی زیر18سال (15تا17سال) استان های اصفهان، تهران و خراسان رضوی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی راه می یابند.

مشتاق، ناظر فدراسیون شنای ایران نیز گفت: به دلیل هماهنگی هیئت شنای استان کرمان و فدراسیون شنا و پتانسیل بالای استان کرمان در برگزاری مسابقات، رقابت های قهرمانی کشور را در کرمان برگزار کردیم.

وی با ابراز خرسندی از میزبانی خوب استان کرمان، افزود: کرمان میزبانی بسیار خوبی داشت و ما کاملاً از این میزبانی راضی هستیم .

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان رقابت های شنای قهرمانی کشور

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، شنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.