سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در گیلان:

مردم ایران رابطه‌ی از روی ذلت را با آمریکا نمی‌خواهند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی به راه امام پایبندند و هیچگاه رابطه‌ی از روی ذلت را با آمریکای جنایتکار نمی پذیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه های نماز جمعه رشت بر ضرورت بهره گیری از توان داخلی و قدرت ملی برای برون رفت از محدودیت‌های اقتصادی کشور تاکید کرد و خطاب به دولتمردان گفت: ایران اسلامی سرشار از جوانان متخصص، متعهد و خلاق است که اتکاء به انها همواره منشا تحولات سازنده در کشور بوده و خواهد بود. 

وی افزود: برخی از بخش‌های قوای سه گانه امروز شباهتی به خانه ی سالمندان پیدا کرده، چراکه مدیران بکار گرفته شده در آن از توان جسمی و فکری لازم برای نقش آفرینی در شرایط حساس کنونی ندارند و حاضر هم نیستند جایگاهها را به نسل جوان دهند. 

امام جمعه رشت همچنین بستن گلوگاه‌های فساد در قالب نظارت بیشتر بر مبادی ورودی کالا و ثبت سفارشات کالاهای خارجی را در پیشگیری از نابسامانی های اقتصادی ناشی از رانت و قاچاق ضروری دانست و تصریح کرد: در حال حاضر یک تیم اقتصادی قوی در دولت که بتواند هجمه ها و فشارهای اقتصادی را مهار کند دیده نمی شود و نیاز است که برای رفع این نقیصه چاره اندیشی شود. 

انتهای پیام/اص

ملت ولایتمدار ایران رابطه با آمریکا را نمی‌پذیرند

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.