سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محورهای مواصلاتی خوزستان، توقفگاه محموله های موادمخدر

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: بیش از 55 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محورهای منتهی به خوزستان کشف و ضبط گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ سید محمد صالحی، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان به اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان موادمخدر در استان اشاره کرد و بیان داشت: مأموران پليس بهبهان و هندیجان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند 2 محموله موادمخدر را شناسایی کرده و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به انجام اقدامات تخصصی ماموران پليس شهرستان بهبهان و شناسایی مسیر تردد یکی از محموله های موادمخدر اظهار کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم خودروی پژو پارس حامل موادمخدر را توقیف کردند و در بازرسی از آن مقدار 30 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از این خودرو کشف گردید.

سرهنگ صالحی اذعان داشت: در عملیاتی دیگر ماموران ايست و بازرسی "امامزاده عبداله" شهرستان هندیجان با تشدید و کنترل دقیق خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر را متوقف کرده و در بازرسی از آن مقدار 29 کیلو 750 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در این عملیات ها در مجموع 59 کیلو و 750 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، افزود: در این رابطه هر 2 متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

کشف موادمخدر در خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.