سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی آسمان ابری در دوازدهم مرداد ۹۷ استان مرکزی

پیش بینی هواشناسی استان مرکزی حکایت از آسمان ابری در دوازدهم مرداد ۹۷ دارد.

  به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  هواشناسی آسمان ابری در دوازدهم مرداد را برای استان مرکزی پیش بینی کرده است.

هواشناسی استان مرکزی اعلام کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی از آسمان نیمه ابری یا تمام ابری برای استان حکایت دارد.

بررسی‌ها حاکی از افزایش رطوبت جو طی ۲ روز آینده در بخش‌هایی از کشور و استان مرکزی می‌باشد. بر این اساس در برخی از ساعات بویژه ساعات عصر و شب افزایش پوشش ابر در آسمان استان پیش بینی می‌شود بطوری که طی ساعات عصر و اوایل شب امروز وفردا در برخی از نقاط استان آسمان نیمه ابری یا تمام ابری خواهد بود.

هر چند به دلیل مهیا نبودن شرایط، بارش باران در استان پیش بینی نمی‌شود، اما احتمال ضعیف بارش‌های بسیار خفیف قطرات باران در برخی مناطق بویژه مناطق کوهستانی در ساعات بعدازظهر روز‌های جمعه و شنبه وجود دارد

دمای هوا در استان تحت تاثیر دو عامل افزایش رطوبت و کاهش جزئی ارتفاع جو خواهد بودو بر این اساس کاهش جزئی در دمای روزانه و افزایش دمای شبانه هوا طی سه روزآینده پیش بینی می‌شود؛ البته کاهش دمای روزانه به دلیل افزایش رطوبت محسوس نخواهد بود.

جهت جریانات جوی در مناطق بیابانی مرکزی کشور همچنان شرق سوست و طی امروز و فردا تقویت هم خواهد شد؛ بنابراین امکان افزایش نسبی غلظت ذرات معلق طی این مدت وجود دارد.

انتهای پیام/ج

پیش بینی هواشناسی استان مرکزی برای دوازدهم ۹۷

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.