سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تراکتور سازی تبریز:

شناخت من از لیگ ایران در حد صفر است

توشاک گفت: تیمش مقابل نساجی برای کسب سه امتیاز مهم به میدان می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جان توشاک سرمربی تراکتور سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: فردا از داشتن هواداران‌مان محروم هستیم، این مسئله می‌تواند برای ما ماجراجویی جدید باشد و یا حتی همزمان شرایطی سخت را ایجاد کند، اما چیزی که مهم به نظر می‌رسد کسب سه امتیاز بازی فردا مقابل تیم نساجی است.

سرمربی تراکتورسازی تبریز افزود: شناخت من از لیگ ایران «صفر» است، هیچ چیزی قبل از آن نمی‌دانستم! شرایط خیلی سخت است و باید صبور باشیم تا آشنایی‌مان بیشتر شود.

سرمربی سابق رئال مادرید در رابطه با شیوه بازی مورد نظرش در تراکتور گفت: ما با همان شیوه بازی قبل کارمان را ادامه می‌دهم، شاید خیلی‌ها در مورد سیستم‌های بازی سؤال می‌پرسند که شیوه ما دفاعی است یا هجومی، اما بازیکنان باید مشخص کنند که چه سیستمی خواهیم داشت.

توشاک پیرامون جذب اشکان دژاگه و مسعود شجاعی افزود: قطعاً من این‌ها را نمی‌شناسم، همان‌طوری که سایر بازیکنانی که اینجا بودند را نمی‌شناختم، اما می‌دانم عملکردشان در تیم ملی خوب بوده است. ضمن اینکه قاعدتاً نمی‌دانستم دژاگه یک سال مصدوم بوده است.
انتهای پیام/آ

 سرمربی تراکتور سازی تبریز شناختی  از لیگ ایران ندارد

برچسب ها: فوتبال ، وزارت ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.