سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی فرمانده جدید تیپ مخصوص ۱۱۰سلمان فارسی سیستان و بلوچستان

باحضور جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه سردار رمضان ابراهیمی آتانی به‌عنوان فرمانده جدید تیپ نیروی مخصوص 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده جدید تیپ نیروی مخصوص 110سپاه سلمان فارسی استان   با اشاره به موقعیت سیستان و بلوچستان به هم مرزی با ۲ کشور پاکستان و افغانستان، گفت::سال هاست که دشمنان نظام با هماهنگی و حمایت استکبار جهانی درصدد تفرقه بین اقوام، طوایف و مذاهب بوده، اما با هوشیاری مردم و مسئولان استان این توطئه‌ها خنثی شده است.

سردار نوری افزود: مردم شریف سیستان و بلوچستان نیازمند خدمات و رفاه بیشتری هستند چرا که انقلاب اسلامی مرهون مرزداری و ولایتمداری آنان است.

در این مراسم آیت الله سلیمانی، نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از خدمات سپاه در استان تجلیل کرد و گفت::رویکرد سپاه در استان، رویکردی سازنده و در سایه وحدت و یکپارچگی اقوام و طوایف بوده است.

وی افزود: امنیت امروز، حاصل تلاش‌های سپاه و نیرو‌های مسلح با مشارکت مردم است که خود، س. حرکت بزرگی در راه رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

گفتنی است؛در این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار رمضان ابراهیمی آتانی به‌عنوان فرمانده جدید تیپ نیروی مخصوص 110سلمان فارسی معارفه و منصوب و از زحمات چندساله سردار قربان محمد اشعری تقدیر و تشکر و برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت شد.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.