سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

24 شهریور، تاریخ رسمی معرفی گوشی جدید اوپو +تصاویر

شرکت اوپو با انتشار عکس‌های واقعی و پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهرهای اندونزی از معرفی رسمی این گوشی در 24 شهریور خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اوپو چند روزی است که تبلیغات گوشی جدید خود به نام F9 را انجام داده است و به مشتریان نوید این را داده است که این گوشی قرار است با ناچ مثلثی شکل و فناوری شارژ VOOC روانه بازار شود. کمپین تبلیغات اینترنتی F9 هم خبر از وجود دو رنگ قرمز و آبی برای این گوشی می‌دهد.

به صورت همزمان، کمپانی اوپو در کنار این تبلیغات اینترنتی، پوسترهای تبلیغاتی و بیلبوردهای F9 را در سطح شهرهای اندونزی پخش کرده است و خبر از معرفی رسمی این گوشی در تاریخ 15 آگوست (24 شهریور) داده است. در بیلبورد تبلیغاتی این گوشی خبر از وجود شارژ VOOC برای این گوشی می‌دهد که با آن بعد از 5 دقیقه شارژ، تلفن همراه تا 2 ساعت از مکالمه پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این خبرها، تصاویری واقعی از مدل قرمز رنگ F9 در فضای مجازی منتشر شده است که این گوشی را در دست یک کاربر نشان می‌دهد و فقط پنل پشتی آن است که لو رفته است. روی پنل پشتی گوشی هوشمند F9 اوپو، حسگر اثر انگشت قرار داد و در گوشه بالای آن هم دوربین دوگانه دستگاه به همراه فلش LED آن قرار گرفته است.

گفتنی است، گوشی‌ F9 در تاریخ 15 آگوست (24 شهریور) راهی بازارهای ویتنام، اندونزی و مالزی خواهد شد و بعدا ورژن Pro این گوشی هم از بازار هند کار خود را آغاز خواهد کرد. گفته می‌شود پس از معرفی رسمی این گوشی در بازار اندونزی و ویتنام، F9 به کل کشورهای آسیایی صادر خواهد شد.

بر اساس شایعات از قبل منتشر شده، F9 اوپو صفحه نمایش 6.3 اینچی با وضوح 1080x2280 خواهد داشت و 90.8 درصد پنل جلویی آن صفحه نمایش خواهد بود. دوربین پشتی آن دوربینی دوگانه با دو لنز 16 مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن هم 25 مگاپیکسل است. حافظه رم این دستگاه 6 گیگابایت و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است که از طریق وارد کردن کارت حافظه می‌توان آن را افزایش داد. چیپست این گوشی هم قرار است مدیاتک Helio P60 باشد. البته هیچکدام از این شایعات توسط شرکت اوپو تأیید نشده‌اند.

انتهای پیام/

تاریخ معرفی رسمی F9 اوپو مشخص شد +تصاویر

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.