سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید گشت‌های بازرسی در بازار/ برخورد قانونی با متخلفان سودجو

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از تشدید گشت‌های مشترک بازرسی در بازار‌های استان خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: با توجه به افزایش بی رویه قیمت برخی کالا‌ها در هفته‌های اخیر، نظارت‌های تعزیرات حکومتی نیز تشدید و با متخلفان و افراد سودجویی که قصد اختلال در بازار را داشته باشند بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت و با حضور قاضی تعزیرات حکومتی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می‌شود و پرونده‌های متشکله در این بازرسی‌ها به سرعت رسیدگی و با متخلفین برخورد می‌شود.

مبشری ادامه داد: این نظارت‌ها به ویژه در میادین میوه و تره بار و عمده فروشی‌ها تشدید شده که بازرسان با کنترل نامحسوس واحد‌های صنفی و در غالب مشتری اقدام به خرید سوری می‌کنند که در صورت محرز شدن تخلف گرانفروشی برای واحد مربوطه تشکیل پرونده شده و در جهت اثرگذاری هر چه بیشتر پرونده در محل رسیدگی و فرد متخلف تعزیر می‌شود.

عضو کمیسیون تنظم بازار استان اضافه کرد: طی هفته جاری بیش از ۴۹۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شده که برای ۵۹ واحد متخلف تشکیل پرونده شده که این تعداد پروند بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی در پی داشته همچنین به ۳۰۰ واحد صنفی نیز تذکر داده شده است.
انتهای پیام/ر

تشدید گشت‌های مشترک بازرسی تعزیزات حکومتی

برچسب ها: تعزیرات ، اصناف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.