سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی باشگاههای جهان در اردبیل

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های جهان آذر ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

جمال پیله‌ور، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های جهان آذر ماه در اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه در ارتباط با برگزاری این رویداد بزرگ انجام شده است.

وی با اشاره به این که اداره کل ورزش و جوانان استان تمهیدات لازم را برای برگزاری این رویداد بزرگ در ورزشگاه رضازاده اردبیل انجام داده است گفت: انتظار می‌رود این رویداد بزرگ با حضور تماشاگران اردبیلی از شور و نشاط خاصی برخوردار شود و اردبیل بار دیگر از رویدادهای بزرگ جهانی سربلند بیرون آید.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: رشته کشتی علاقه‌مندان زیاد و خاصی در اردبیل دارد و بی‌شک با برگزاری مسابقات کشتی باشگاه‌های قهرمانی جهان شاهد حضور خیل عظیمی از تماشاگران خواهیم بود که شور و نشاط خاصی به برگزاری مسابقات می‌دهند.

پیله‌ور از آمادگی اردبیل برای میزبان رویدادهای بزرگ ورزشی در سطح کشوری و بین‌المللی خبر داد و گفت‌: ورزشگاه رضازاده اردبیل به طور کامل تجهیز شده و آماده برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی هستیم.

انتهای پیام/ع

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های جهان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.