سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاخص‌های ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های بوشهر تدوین می‌شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهرگفت:در راستای دست یابی به نقاط قوت و ضعف امور اطلاع رسانی، شاخص‌های ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه‌های استان بوشهر تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  روابط عمومی استانداری بوشهر روز چهارشنبه به نقل از اسماعیل کاظمی درنخستین نشست کمیته ارزیابی عملکرد شورای هماهنگی روابط عمومی استان بوشهر اعلام کرد: در راستای تدوین شاخص‌های ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های یک سری نشست‌های هم اندیشی و همفکری پیش بینی شده است.

وی اظهارداشت: در شورای هماهنگی روابط عمومی استان تلاش برای ایجاد ساز و کاری واحد در جهت انعکاس خدمات و عملکرد دولت هستیم که برای تحقق این مهم باید شاخص‌های ارزیابی روابط عمومی مشخص شوند.

کاظمی افزود: ارتقا و هم افزایی در فعالیت‌های روابط عمومی، هدف اصلی در ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها است که در این زمینه از نظرات و پیشنهادات تمام مدیران روابط عمومی و کارشناسان این بخش استفاده می‌شود.

وی گفت: کمیته ارزیابی عملکرد، یکی از کمیته‌های مهم شورای هماهنگی روابط عمومی است که بر اساس پیشنهاد اعضا این کمیته از هفته آینده ارزیابی میدانی از ظرفیت و فعالیت‌های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر پس از اعمال هماهنگی‌های لازم آغاز می‌شود.

انتهای پیام/م

دست یابی به نقاط قوت و ضعف امور اطلاع رسانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.