سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهیدان در مسیر حق قدم بر داشتند تا مایه فخر باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : شهدا به عهد و پیمان خود با خداوند متعال وفا کردند و در مسیر حق قدم بر داشتند تا امروز مایه فخر و مباهات باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : شهدا به عهد و پیمان خود با خداوند متعال وفا کردند و در مسیر حق قدم بر داشتند تا امروز مایه فخر و مباهات باشند.

وی از شهدا به عنوان انسان هایی بزرگ و خداجو یاد کرد و گفت: این افراد برای پایداری اسلام، قرآن و انقلاب از همه چیز خود گذشتند و جان خود را فدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه پر محتواترین سند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدا هستند، تصریح کرد: شهیدان عاشق امام (ره) و مجذوب تفکرات الهی ایشان بودند و به همین دلیل برای دفاع از آرمان های امام و انقلاب مردانه پا به میدان نبرد گذاشته و برای حفظ کشور با جان و دل مبارزه کردند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: عظمت شهدا قابل وصف و بیان نیست و شهدا مایه سرافرازی و اقتدار انقلاب اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: خون شهدا هرگز از بین نمی رود و گرچه رفتن آنها خسارت بزرگی برای جامعه و بخصوص خانواده های آنها محسوب می شود اما نتایج و برکات فراوانی به دنبال دارد تا آنجا که امروز می توان این برکات را در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کرد.

آیت الله علما گفت: شهدا از ارزش و اعتبار ویژه ای برخوردار هستند، بنابراین باید همواره خانواده شهدا و ایثارگران را مورد تقدیر و قدردانی قرار داد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پر محتواترین سند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدا هستند

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.