سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان سیم برق در تنکابن

سارقان سیم برق به همراه 22 فقره سرقت در تنکابن دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ رامین شمس فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی سرقت سیم برق از شبکه‌ های توزیع این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌ های همه جانبه موفق شدند متهم را شناسایی کنند.

سرهنگ شمس گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در حال فروش سیم‌ های برق سرقتی به یکی از خریداران ضایعاتی در این شهرستان دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی متهم ۵۰۰ متر کابل برق سرقتی کشف شد، افزود: وی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲۲ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و سیم برق در این شهرستان با همدستی دو نفر از دوستان خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در بازرسی از محل نگهداری اموال مسروقه توسط متهم، مقادیر قابل توجهی تجهیزات ساختمانی، سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

وی از دستگیری ۲ همدست این متهم در ادامه این عملیات خبر داد و افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

وی از شهروندان خواست: برای برقراری نظم و امنیتی پایدار در شهرستان با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف ۲۲ فقره سرقت در تنکابن

 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.