سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در مشهد

مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت:نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور تمام استان ها کشور، شهریور امسال در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛«ابوالفضل مکرمی فر»، مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی    گفت:نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته پس از ده سال از 11 تا 15 شهریوردر مشهد برگزار خواهد شد.

مکرمی فر با بیان این که نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مشهد در ایام پیک مسافرو با حضور تمام استان‌های کشوربرگزار می‌شود، ازکمیته‌های 12 گانه ستاد خدمات سفر استان دعوت کرد تا در نمایشگاه برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها از جمله شهرداری مشهد نیزمی تواند برای معرفی فضا‌های سرگرمی و تفریحی خود در این نمایشگاه شرکت کند.

مکرمی فر با اشاره به قطعی بودن حضور 10 کشور خارجی در این نمایشگاه، خاطر نشان کرد:باتوجه به سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان‌ها، این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی افزود:نمایشگاه صنایع دستی، جشنواره غذا، آوا‌ها، نوا‌های و آئین‌های محلی استان، همایش سرمایه گذاری از بخش‌های مختلف این نمایشگاه است.

انتهای پیام//م. ص
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.