سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر ورزش و جوانان :

اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ورزش شهرضا و دهاقان

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان از اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ورزش شهرستان های شهرضا و دهاقان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان امروز در همایش تجلیل از ورزشکاران و  نشان آوران ورزشی شهرضا و دهاقان با بیان این که شهرستان شهرضا، شهید پرور است، اظهار داشت: شهدا جان خود را در راه رضای خدا و آرامش و امنیت امروز کشور فدا کردند که سردار بزرگ خیبر شهید حاج محمد ابراهیم همت، سند افتخاری برای این شهر و کشور است.

وی تصریح کرد: اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان از منابع مالی استان برای ورزش شهرضا جذب شده که اگر محقق شود اتفاقات خوبی در زمینه ورزش در شهرستان خواهد افتاد.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان گفت: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای احداث خانه جوان شهرضا اختصاص یافته است.

وی توجه به ورزش بانوان را موجب افزایش روحیه نشاط و شادابی و تضمین سلامت جامعه و تربیت نسلی پویا و سالم عنوان کرد و ادامه داد: ۱۰۰ میلیون تومان برای ورزش بانوان در این شهرستان اختصاص داده شده است.

خادم از آماده شدن دو زمین چمن و اختصاص مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای تکمیل زمین چمن مصنوعی خبر داد و افزود: اگر پیگیری های لازم انجام شود و جذب اعتبارات صورت گیرد ۱۰ چمن مصنوعی دیگر نیز برای شهرستان شهرضا و دهاقان خریداری خواهد شد.

وی گفت: در گذشته توقعاتی ایجاد شده که ثمره آن ۲۴ هزار طرح نیمه تمام در سراسر کشور است که به علت نبود بودجه کافی بلاتکلیف مانده است.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان با بیان این که در حوزه ورزش باید بر اساس توانمندی موجود حرف زد و انتظار بی جا ایجاد نکرد، تصریح کرد: نباید سطح انتظارات مردم را در زمینه های ورزشی بدون در نظر گرفتن شرایط بالا برد.

وی با بیان این که مسئله آب مهم ترین موضوع استان اصفهان است گفت: متاسفانه مسایلی همچون ورزش و فرهنگی به حاشیه رفته و مورد توجه قرار نمی گیرد.

خادم گفت: در شهرستان شهرضا و دهاقان کمتر از نیم درصد فضای ورزشی وجود دارد که باید برای بهبود آن تلاش شود.

وی اضافه کرد: باید با دید مثبت و تلاش بی وقفه بتوانیم مشکلات را حل کنیم و به آینده روشن ایمان داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

همایش تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران ورزشی شهرضا و دهاقان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.