سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر گزینش دقیق پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ۹۷

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان ارز توجه جددی برای گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 97 خبر داد.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا کچوئیان سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در جریان بازدید از پردیس‌های دختران و پسران استان گلستان، عملکرد و فعالیت رئیس امور پردیس‌های استان و سایر کارکنان این مجموعه برای تامین رفاه و امنیت دانشجو معلمان را مطلوب و رضایت بخش اعلام و تصریح کرد: ظرفیت و سهم استان برای پذیرش دانشجو معلمان جدید طی مهر ١٣٩٧ رقمی بالغ بر ٨٠٠ نفر است.
 
وی با قابل تقدیر خواندن خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته برای آماده سازی فضا‌های کالبدی پردیس‌های دختران و پسران شهر گرکان از اضافه شدن ساختمان جدید آموزشی به مجموعه فضا‌های آموزشی این دانشگاه برای بهره مندی دانشجو معلمان ورودی مهرماه ٩٧ خبر داد.
 
این مقام مسئول، از شهر گرگان به عنوان یکی از مراکز برگزار کننده آزمون اصلح در سطح کشور نام برد و گفت: با توجه به حوزه بودن این شهر برای برگزاری آزمون، همچنین حضور دانشجویان استان مازندران در گرگان برای شرکت در آزمون، توسعه و هم سرایی کیفیت در دانشگاه فرهنگیان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

تضمین کیفیت خروجی‌های دانشگاه فرهنگیان نقطه عطف دانشگاه است

وی عامل فوق را دغدغه اصلی مسئولان دانشگاه دانست و بر پیوند عمیق و ناگسستنی کمیت و کیفیت در دانشگاه تصریح کرد: تلاش برای برگزاری مطلوب آزمون در استان‌های مجری لازم و ضروری است، چرا که تضمین کیفیت خروجی‌های دانشگاه فرهنگیان نقطه عطفی برای تعالی، پیشرفت و اعتلای جامعه اسلامی است.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان، بر استفاده و حضور مصاحبه کنندگان ورزیده و با تجربه برای انجام مراحل گزینش مهارت آموزان پذیرفته شده آزمون استخدامی ٩٧ تاکید و تصریح کرد: دقت در گزینش و انتخاب دانشجو معلمان برخوردار از صلاحیت، ویژگی و ظرفیت‌های شاخص معلمی لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.