سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع الکترونیکی دعوتنامه میهمانسرای امام رضا(ع)

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از اجرای توزیع دعوتنامه میهمانسرای امام رضا (ع) به صورت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد سید خلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: در راستای بهره‌مندی عادلانه و گسترده‌تر زائران و مجاوران امام رضا (ع) از میهمانسرای حرم مطهر، آستان قدس رضوی طرح توزیع دعوتنامه به صورت الکترونیک با عنوان «نعیم رضوان» را آغاز کرده است.

منبتی با بیان اینکه در این طرح هر شخص با کد ملی خود می‌تواند حداقل یک بار در یک دوره زمانی از غذای متبرک بهره‌مند شود، افزود: این طرح که در حال حاضر به صورت آزمایشی در حال انجام است روزانه حدود ۸ هزار پیامک را به صورت تصادفی ارسال می‌کند تا همه بتوانند در طول سال از خوان با برکت حضرت رضا (ع) متنعم شوند.

وی ادامه داد: برای ثبت نام و انتخاب زمان مراجعه، لازم است که فرد حتما پیامک حاوی کد اختصاصی را دریافت کرده باشد؛ در صورتی که این پیامک برای آن‌ها ارسال نشده باشد باید منتظر دریافت پیامک بمانند و در آینده با دریافت پیامک دعوت‌نامه را دریافت کنند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: روند ثبت نام در سامانه به این صورت است که با ورود به سایت mehmansara.razavi.ir شماره تلفن همراه و کد اختصاصی خود را وارد کرده و سپس مشخصات خود و همراهان خود را ثبت و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب می‎کند.

منبتی افزود: در صورتی که ظرفیت تمامی تاریخ‌ها تکمیل شده باشد افراد می‌توانند بعدا مراجعه و از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام//ف. ن.

دعوتنامه‌ی میهمان سرای امام رضا (ع) به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام هرشب دارم برات نامه مینویسم هرشب کارم درد دل کردن باهاته
آقا جونم اون پیامی ک خوندم رفتی تو خواب خادمت گفتی سوره اعراف بخونیم خوندم کمک کن بیماریا رو دور کن ارمون دلمونم شاد کن از خدا بخواه امام زمانمونو بده بهمون
فدات شم
زینب فرهادی
۰۹:۰۰ ۰۵ دی ۱۳۹۷
سلام من هنوز نتونستم به مشهد بزم تورو خدا از آقا برام دعوت نامه بگیرید
زینب فرهادی
۰۹:۰۰ ۰۵ دی ۱۳۹۷
سلام من هنوز نتونستم به مشهد بزم تورو خدا از آقا برام دعوت نامه بگیرید