سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد:

متوسط خاموشی در مشهد ۷۷ دقیقه است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: با اینکه متوسط خاموشی در سال در کشور ۹۰۰ دقیقه است، این میزان در مشهد به ۷۷ دقیقه می‌رسد. البته بیشتر میزان خاموشی‌های رخ داده به علت تعمیرات بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،علی سعیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد افزود: خوشبختانه استان خراسان رضوی جزو استان‌هایی است که میزان خاموشی در آن بسیار پایین است.

سعیدی وضعیت شبکه‌های برقی در خراسان رضوی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: یکی از شاخص‌های شبکه برق میزان هدررفت بوده که هم اکنون این میزان در خراسان رضوی ۶ درصد است و این در حالی است که میانگین کشوری این میزان در کشور ۱۰.۵ درصد است.

وی با اشاره نصب خطوط گرم در خراسان رضوی، ادامه داد: این اقدام سبب شده که بتوانیم در زمان تعمیرات نیز شبکه را برق‌دار کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: برنامه‌ریزی در شرکت برق منطقه‌ای خراسان رضوی این است که بتوانیم با استفاده از روش‌های نوین ثبات شبکه میزان خاموشی‌ها را به ۱۴ دقیقه در مشهد برسانیم.

سعیدی با بیان اینکه سالانه به طور متوسط ۲۰۰ ساعت پیک مصرف برق وجود دارد، افزود: تولید برق برای این زمان‌ها عمدتا با نیروگاه‌های آبی تأمین می‌شود و امسال هم به علت کمبود آب تولید برق آن‌ها با اختلال مواجه می‌شود.

انتهای پیام//ف.ن
 

هر مشهدی سالانه ۷۷ دقیقه خاموشی را تجربه می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.