سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کی روش سرمربی الجزایر!/ خداحافظی غیر مستقیم سر مربی تیم ملی فوتبال

"کارلوس کی روش سر مربی تیم ملی فوتبال الجزایر شد." این خبر جدی ترین شایعه جدایی کی روش در ساعات اخیر بود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با مصاحبه اخیر جمال بلماضی گزینه سرمربیگری تیم فوتبال الجزایر مبنی بر توافق نکردن با مسئولان الجزایری،شایعه توافق 1 میلیون و 200 هزار یورویی کی روش با این فدراسیون قوت گرفت.

 در همین ارتباط سایت مراکشی الخضره مدعی شد پس از عدم توافق هلیل هودزیچ سرمربی کهنه کار بوسنیایی با فدراسیون فوتبال الجزایر، در حال حاضر کارلوس کی روش گزینه اصلی الجزایری ها برای هدایت تیم ملی کشورشان است.

براساس ادعای این سایت، کارلوس کی روش که از پیشنهاد تمدید قرارداد کوتاه مدتی که فدراسیون فوتبال ایران به او داده راضی نیست و خواستار امضای قراردادی بلند مدت شده است اصلی ترین گزینه فدراسیون فوتبال الجزایر است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید بزودی هدایت سبزپوشان قاره آفریقا را برعهده خواهد گرفت.کی روش برای هدایت الجزایر ماهانه 100 هزار یورو دریافت خواهد کرد.

برخی از رسانه های داخلی  مدعی شدند کی روش با فدراسیون فوتبال الجزایر قرارداد یک ساله بسته است و ماهیانه 100 هزار یورو دستمزد دریافت خواهد کرد و این در حالی است که مهدی تاج  از توافق با کی روش بارها صحبت کرده است.
فدراسیون فوتبال الجزایر هنوز در اینباره خبری منتشر نکرده است و به نظر می رسد اگر کی روش با این فدراسیون توافق کرده بود سایت رسمی این فدراسیون موضوع را رسانه ای کرده بود.
کار لوس کی روش با انتشار پستی در اینستاگرام و فیسبوکش به نوعی شایعه این توافق را جدی تر کرد و از متنی در این پست استفاده کرد که می توان استنباط جدایی و البته ادامه همکاری کرد.
یکی از نزدیکان کی روش در این باره مدعی شد: این متن منتشره از کی روش به هیچ وجه بوی خداحافظی نمی دهد و برداشت جدایی از این متن معقول نیست.

پیام دو پهلوی کارلوس کی روش برای ادامه همکاری اش با ایران

انتهای پیام/

کی روش  هدایت الجزایر را برعهده گرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
جوانهای باسواد ما دارند کارگری میکنند و یا بیکار هستند یک مشت بیسواد دارند به بهانه فوتبال که بدرد ملت نمیخورد میلیاردی پول میگیرند جمع کنید این فوتبال رو ...
ناشناس
۰۱:۵۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
آقای کی روش می خواهد قیمت را بالا ببرد درحالی که نتیجه کارش ۲ امتیاز از ۹ امتیاز بود با توجه به اینکه رونادو مواظب ساق پاش بود وگرنه ۱ امتیاز بود درحالی که کی روش تیم خوب و با توان را رهبری می کرد.
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
خدا را هزاران بار شکر