سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر دفاع خبر داد؛

تولید ۵۰ دستگاه دیزل ملی سال آینده در کشور

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آمل گفت:۵۰ دستگاه دیزل ملی سال آینده وارد خط تولید می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  رستگاری معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در آیین افتتاح خط تولیدی دیزل ملی ۱۳۰۰ اسب بخار در کارخانه دسا آمل با بیان اینکه وقتی بومی سازی خط دیزل ملی را شروع کردیم بسیاری باور نمی کردند گفت: امروز با تلاش و پشتکار محققان و توکل بر خداوند بزرگ، خط دیزل ملی ۱۳۰۰ اسب بخار بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه بعد از چهار سال جهشی در صنعت موتورهای دیزلی کشور ایجاد شد، افزود:با توجه به پناسیل و هدف گذاری و قابلیت اطمینان برای مشتری ۱۰ دستگاه دیزل ملی تاپایان امسال وارد خط تولید می شود.

رستگاری گفت: ۵۰ دستگاه دیزل ملی از سال آینده وارد خط تولید می شود که در صنعت راه آهن، نیروی دریایی و نیروگاه های کوچک ۳ مگاواتی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه کشور به جرگه کشورهای موتورهای دیزلی و بخار در جهان پیوسته است ، گفت:تولید دیزل ملی در سه شاخه موتور های ملی ، گازسوز و دوگانه سوز پیشرفت کرده و در هر سه شاخه به موفقیت بزرگ رسید و تا پایان سال دیزل ملی در حوزه دریایی نیز تولید می شود.

رستگاری افزود: تولید نیروگاههای سه مگاواتی و تولید دیزل هایی با گرید یورو ۴ در ناوگان حمل ونقل اتوبوسرانی کشور از برنامه هایی است که امسال نهایی می شود .

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه از سال آینده در همه حوزه های حمل ونقل ، جاده ای ، ریلی و دریایی تولید دیزل خواهیم داشت ، گفت: تا امروز به توان ۱۳۰۰ اسب بخار رسیدم که افزایش آن تا دو هزار اسب بخار در دستور کار قرار دارد.

وی از آمادگی واگذاری زمین به صنعتگران صنایع مرتبط با دیزل سنگین شامل ریختگری ، ماشین کاری ،فلزکاری و تراشکاری در استان مازندران خبر داد و افزود:سرمایه گذاران و صنعتگران می تواننددر این حوزه کار کنند .

انتهای پیام/س

 

راه اندازی خط تولید دیزل سنگین آمل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.