سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نائب رئیس هیئت فوتبال استان قم عنوان کرد:

نبود زمین مناسب یکی از مشکلات بزرگ بانوان فوتبالیست استان قم

نائب رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: نداشتن زمین مناسب برای تمرین و مهیا نبودن شرایط استاندارد ورزشی یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که بازیکنان در استان با آن مواجه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آمنه رسولی نائب رئیس هیئت فوتبال استان قم با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت روح و جسم جوانان اظهار داشت: باوجود استقبال خوب جوانان و نوجوانان دختر از ورزش فوتبال در استان قم هنوز امکانات و شرایط مناسبی در استان مهیا نشده است.

وی مشکلات مالی را یکی از دغدغه‌های فوتبال بانوان استان دانست و افزود: نداشتن زمین مناسب برای تمرین و مهیا نبودن شرایط استاندارد ورزشی یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که بازکنان در استان با آن روبه‌رو بوده و توان انرژی بازکنان را از بین می‌برد.

نائب رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: با توجه به تعداد بازکنان ملی استان در رده سنی نوجوانان و جوانان، استان قم نیازمند توجه و رسیدگی بیشتری در این حوزه بوده و باید مدیران نگاه مسئولانه‌تری به ورزش بانوان در استان قم داشته باشند.

وی با براز تأسف از نبود اسپانسر برای حمایت از نخبگان ورزشی استان خاطرنشان کرد: باوجود مشکلات و نبود امکانات مناسب جهت تمرین، استان قم با حمایت هیئت فوتبال 4 بازیکن به لیگ برتر در رده سنی نونهالان، و نوجوانان معرفی کرده و یک سهمیه در تیم ملی داشته است.

رسولی تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم در فستیوال شهریورماه تعداد بیشتری از بازیکنان استان را به لیگ‌های برتر معرفی کرده و با حمایت مردم استان و مدیران در مسابقات نوجوانان و جوانان کشوری نیز شرکت کنیم.

وی ادامه داد: البته با تمام مشکلات مالی و کمبود امکاناتی که این رشته در استان قم دارد مسابقات رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در استان برگزارشده و مسابقات رده سنی بزرگ‌سالان نیز در 5 هفته روزهای شنبه در حال برگزاری است.

نائب رئیس هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: تمرکز هیئت فوتبال بر رده سنی نونهالان است تا بتوانیم استعدادهای این رشته را شناسایی کرده و با آموزش آکادمی  به ورزش کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/ت

استقبال خوب جوانان و نوجوانان دختر از ورزش فوتبال در استان قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.