سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت اورژانس فارس برگزار می‌شود؛

شیراز میزبان اولین دوره امدادگر اورژانس برای اصحاب رسانه فارس

نخستین دوره آموزشی امدادگر اورژانس (کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی) برای فعالان حوزه خبر و رسانه استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

محمد جواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار، گفت: این دوره برای اولین بار با هدف فراهم کردن بستری مناسب برای افزایش سطح سلامت در جامعه برای اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

وی افزود: امروزه روند افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی، سوانح رانندگی، فراوانی حوادث و بلایای غیر مترقبه توجه جدی به خدمات رسانی اورژانس را طلب می‌کند.

مرادیان ادامه داد: در این راستا یکی از اساسی‌ترین نیاز‌های نظام سلامت جامعه تربیت افرادی با توانایی‌ها و صلاحیت‌های علمی و عملی ویژه است تا با آمادگی کامل در حساس‌ترین لحظات به یاری دردمندان بشتابند.

رئیس اورژانس فارس اظهار کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس به دنبال پیشبرد اهداف مذکور برای نخستین بار اقدام به برگزاری دوره آموزشی کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی برای اصحاب رسانه استان میکند.

مرادیان در پایان تصریح کرد: این دوره با سر سرفصل‌های آموزش کمک‌های اولیه و آخرین متد احیای قلبی ریوی در سال ۲۰۱۷ در روز دوشنبه ۱۵ مردادماه در ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر

برگزاری دوره آموزشی کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.