سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش تیروکمان: در جاکارتا شانس مدال داریم

اسماعیل عبادی گفت:با توجه به آمادگی خوب اعضای تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان شانس مدال برای این تیم وجود دارد.

اسماعیل عبادی ملی پوش تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در گفتگو با خبرنگار گروه ورشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره رقابت‌های پیش رو تیم ملی در بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: تیم ملی تیروکمان کشورمان در آمادگی کامل دارد و بازیکنان از یک نظم و اتحاد خوبی برخوردار هستند، که همین امر سبب افزایش شانس مدال آوری ما در این دوره از رقابت‌های آسیایی جاکارتا می‌شود.

او افزود: تیم ملی تیروکمان در حالی از شنبه وارد آخرین اردو خود در مجموعه ورزشی آزادی شده است که تا به این لحظه چهار اردو و سه مسابقه تدارکاتی داشته ایم و چند روز نیز در جاکارتا به تمرین خواهد پرداخت..

اسماعیل عبادی درباره برگزاری مراسم بدرقه کاروان ورزشی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا و حضور مسئولان در این مراسم گفت: این‌ مراسم‌ها همیشه موثر و مفید بوده است و وجود شخصیت‌های سیاسی و عالی‌رتبه کشور، باعث امیدواری و دل گرمی است چراکه ورزشکاران با دیدن مسئولان احساس می‌کنند که در کنار سختی‌ها تنها نیستند و مورد حمایت قرار خواهند گرفت. هرچه ورزشکاران توسط مسئولان بیشتر دیده شوند و مورد توجه قرار گیرند روحیه آن‌ها بالاتر می‌رود وعملکرد بهتری در ر. قابت‌ها خواخند داشت.

ملی پوش تیر اندازی با کمان کشورمان درباره حمایت‌های فدراسیون تیراندازی با کمان گفت:اردو‌های متعددی برای تیم ملی برگزار شده است که تاثیر بسیاری در آمادگی ملی پوشان داشته است، حمایت‌های مالی نیز خوب بوده است و فدراسیون در حد توانش پشتیبانی کرده است و مبالغ کمانداران را پس از انتخبات ریاست فدراسیون که به تعویق افتاده بود سر وقت پرداخت می‌کنند با این حال هنوز هم مقادیر از حقوقمان از سال‌های گذشته باقی مانده که پرداخت نشده است.

او افزود: پاداش‌های معوقه ملی پوشان پرداخت شده است، اما درباره مزایا و پاداش در رقابت‌های آسیایی جاکارتا تاکنون صحبتی انجام نشده است، اما قطعا روال همه مسابقات پاداشی برای ملی پوشان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است ۱۳ نماینده در ۲ بخش ریکرو و کامپوند از کشورمان در این دور از رقابت‌های جاکارتا حضور خواهند داشت ودر بین افتخار آفرینان در این رشته ورزشی برای تیم ملی کشورمان نام اسماعیل عبادی با کسب مدال طلا رشته کامپوند مسابقات آسیایی اینچئون بیش از سایر ملی پوشان به چشم می‌خورد و توانسته مدال‌هایی خوش رنگ‌تر را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.


پبیشتر بخوانید:نگاهی به عملکرد تیم ملی تیراندازی ایران در ادوار بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش کامپوند درباره بازی های آسیایی جاکارتا پیش از اعزام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.