سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی برای برگزاری مراسم حماسه حصر پاه

برنامه ریزی برای برگزاری مراسم حماسه حصر پاه در حال انجام است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایده پور فرماندار پاوه گفت: حماسه شکست حصر پاوه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و بدون تردید اگر همراهی ، همکاری و مقاومت مردم نبود خلق این حماسه نیز میسر نمی شد.

وی گفت : در آن ایام که انقلاب اسلامی ثبات و اقتدار لازم را نداشت و ارتش و ژاندارمری قدرت گذشته خود را نداشتند و سپاه پاسداران هم انسجام لازم را هنوز پیدا نکرده بود و از طرفی حضور نیروهای کمکی ورود آنها به شهر با توجه به محاصره شهر امکان پذیر نبود ، نقش مردم پاوه حائز اهمیت زیادی بود.

ایده پور افزود : پس از مردم پاوه نقش شهید چمران به عنوان رابط بین مردم و حضرت امام (ره) و دولت به واقع مهم بود زیرا می توانست پیام مردم پاوه را به حضرت امام (ره) و دولت برساند.

فرماندار پاوه به برنامه های سی و نهمین سالگرد حماسه شکست حصر پاوه و گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان و 640 شهید این شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال این حماسه در قالب یک همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان ارج نهاده می شود.

ایده پور افزود: علاوه بر برگزاری این همایش بزرگ ، دیدار با خانواده های معظم شهدا ، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا ، برگزاری مسابقات ورزشی ، فرهنگی و هنری و برپایی ایستگاه سلامت و پایگاههای صلواتی از دیگر برنامه های گرامیداشت این حماسه خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

حماسه شکست حصر پاوه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، پاوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.