سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام 10 عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از انجام 10 عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 24 ساعت گذشته ، 10 عملیات اطفای حریق و 8 عملیات امداد و نجات و حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان بوده است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته شهروندان 555 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 18 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ادامه داد: 15 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 120 تماس اشتباه و متاسفانه 402 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی خاطرنشان کرد: همچنین 8 مورد عملیات امداد و نجات شامل 4 مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک مدنی، کوچه قصابان، شهرک اندیشه و هنرستان، نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در سعیدیه، نجات افراد محبوس شده در منزل در امامزاده عبدالله، نجات حیوانات در شکریه و مهار حیوانات در فقیره توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی افزود:عملیات های انجام شده در این تاریخ 10 مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در منوچهری، حریق پیک نیک در بلوار ارم و هشت مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار ارم، هنرستان، سعیدیه 3 مورد، شهرک الوند، بلوار غنی زادگان و بلوار بعثت بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان در پایان افزود: تعداد 8 نفر نجات یافته در عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/ب

انجام 18 عملیات توسط آتش نشانان همدانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.