سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تلاش برای کاهش فشار روانی بر مردم در بازار

در ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء کالا در گیلان بر ضرورت تلاش برای کاهش فشار روانی بر مردم در بازار تاکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان در نخستین جلسه ستاد مبارزه با احتکار کالا با اشاره به فضاسازی روانی ایجاد شده در بازار گفت: احتکار و اختفاء کالا از عوامل موثر بر افزایش قیمت‌ها و برهم زدن موازنه تنظیم بازار استان است.

وی از شروع تشدید نظارت و برخورد همه جانبه با محتکران کالای مصرفی مردم خبر داد و اظهار داشت: اقلام و کالا‌های پرمصرف و حساس به اندازه کافی در انبار‌ها و مراکز ذخایر کالا موجود است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان افزود: برخی از سوداگران با ایجاد فضای روانی و احتکار این اقلام می‌خواهند در صف دشمنان نظام قرار گیرند که این به معنی مقابله با نظام و مردم است.

دلق پوش با بیان اینکه ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء کالا در گیلان برای جلوگیری از سوء استفاده برخی از سودجویان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: بازرسان و کارشناسان دستگاه‌های نظارتی به صورت مداوم در حال رصد بازار هستند و با متخلفان در حوزه بازار به شدت و فوریت برخورد می‌شود.

وی با اشاره به پیدایش هیجانات کاذب و مقطعی بازار تصریح کرد: مردم با فرهنگ استان نیز با درک شرایط و التهاب بی مورد بازار از خرید اقلام غیرضرور و احتکار خانگی پرهیز کنند تا آرامش و ثبات به بازار برگردد.

 

انتهای پیام/ع

تشدید نظارت‌ها و برخورد با محتکران کالای مصرفی مردم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.