سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هرگز با کشوری که به دنبال براندازی نظام است؛ مذاکره نخواهیم کرد

اکرمی گفت: ما با کشوری که به دنبال براندازی نظام و منفی جلوه دادن آن است؛ هرگز مذاکره و گفت‌وگویی نخواهیم کرد.

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره درخواست دونالد ترامپ برای مذاکره با ایران اظهار کرد: هرگز با کشوری که به دنبال براندازی نظام و منفی جلوه دادن آن است؛ گفت‌وگو و مذاکره نخواهیم کرد.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه باید مشخص شود که ترامپ و آمریکا منافع ایران را قبول دارند یا خیر؛ افزود: آیا آمریکا حاضر است از منافعش صرف نظر است!

وی با اشاره به اظهارات پمپئو درباره تغییر رفتار ایران گفت: از نظر آنها تغییر رفتار یعنی به رسمیت شناختن اسرائیل و قبول کردن زور و چشم بستن به ظلم علیه انسانهای بیگناه که ما هرگز این موضوع را قبول نداشته و نداریم.

اکرمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به فضاسازی‌های اخیر آمریکا؛ دولت و جریانات سیاسی در این برهه از زمان چه مسائلی را باید در دستور کار خود قرار دهند، گفت: دولت باید در زمینه حمایت از کالای ایرانی، مقابله با تحریم‌ها و مبارزه با فساد گام‌های استوار و اساسی بردارد و  به مردم نشان بدهند که مسائلی همچون گرانی و گرانفروشی و مسئله نابسامانی در بازار سکه و ارز با کمک تمامی قوا و ایستادن در کنار یکدیگر قابل حل است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
مرگ بر دولتمردان آمریکا
محمد
۲۱:۵۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
پس از اول هم نباید وارد برجام میشدین
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
خدا کنه مشکلات اقتصادی بر طرف شه