سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برتری دختران والیبالیست اصفهانی در مسابقات قهرمانی کشور

نایب‌رئیس بانوان هیأت والیبال استان اصفهان گفت: تیم اصفهان موفق شد در مسابقات قهرمانی والیبال جوانان دختر کشور عنوان قهرمانی را کسب کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریبا صادقی در خصوص مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر کشور اظهار کرد: مسابقات با حضور 9 تیم از دوم مرداد‌ماه در اراک آغاز شده بود و دیروز با مشخص شدن تیم‌های برتر به کار خود پایان داد که تیم اصفهان موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی افزود: تیم جوانان دختر اصفهان با کادر فنی جوان به مسابقات اعزام شده و با برتری کامل و بدون واگذاری حتی یک ست در فینال به قهرمانی رسیدند؛ اصفهان در دور مقدماتی تیم‌های فارس، گلستان، البرز و مرکزی را از پیش رو برداشت، در مرحله حذفی تهران را شکست داد و با غلبه بر تیم گلستان به عنوان قهرمانی رسید.

نایب‌رئیس بانوان هیأت والیبال استان اصفهان در خصوص سطح مسابقات بیان داشت: سال گذشته اصفهان میزبان این مسابقات بود و به همین دلیل می‌دانستم سطح رقابت‌های امسال بالاتر است و البته بازیکنان اصفهانی نیز بسیار بهتر بودند.

وی ادامه داد: چند بازیکن با‌ تکنیک خوب و قد و فیزیک مناسب در بین بازیکنان اصفهانی داشتیم و این موضوع جای امیدواری دارد؛ بازیکنان خوبی در این مسابقات حضور داشتند و باید برای حضور جوانان در مسابقات آسیایی برنامه‌ریزی مناسبی صورت پذیرد.

صادقی در پایان یاد‌آور شد: اصفهان شش ماهه دوم سال انتخابی تیم‌ها را به صورت لیگ برگزار می‌کند و نفرات برتر مشخص می‌شوند؛ تیم جوانان نیز از اردیبهشت‌ماه تمرینات خود را آغاز کرد و هفته‌ای 5 روز تمرین و بدنسازی خاص خود را داشتند.

 

انتهای پیام/م

قهرمانی دختران والیبالیست اصفهان در مسابقات جوانان کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.