سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز، میزبان دوره تربیت مربی مهدقرآن موقوفه ثارالله

مدیر اجرائی موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (ع) از برگزاری دوره آموزش تخصصی تربیت مربی مهدقرآن و مراکز پیش دبستانی در شهر شیراز خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام قاسم مهیمنی مدیر اجرائی موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (ع) با اشاره به برگزاری دوره های عمومی و تخصصی مربیگری قرآن کریم ویژه مربیان، گفت: شصت و یکمین دوره آموزشی تربیت مربی مهدقرآن برای تامین کادر نیروی انسانی و ارتقای علمی مربیان مقطع پیش دبستانی و دبستان موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (ع) برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه این دوره آموزشی از پنجشنبه ۱۱مردادماه آغاز و تا ۱۶ مرداد ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: تسلط بر روخوانی و روان‌ خوانی قرآن کریم، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم، حفظ جزء سی‌ ام قرآن کریم، داشتن سابقه تدریس در مراکز تربیت کودک، آشنایی با نحوه ‌های ارتباط با کودک و حداکثر سن ۳۵ سال از شرایط پذیرش در دوره‌ های آموزش تحصصی تربیت مربی مهد قرآن و مراکز پیش دبستانی است.

حجت الاسلام مهیمنی افزود: شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی یاد شده با نحوه تدریس و آموزش قرآن کریم به کودکان به روش ‌های داستان، شعر، قصه و نقاشی، علائم کاربردی و اشاره‌ ها آشنا خواهند شد و همچنین روش تدریس پنج عنوان کتاب تربیتی، روانشناسی و ارتباط با کودک هم فرا خواهند گرفت.

موسسه موقوفه مکتب‌ القرآن ثارالله (ع) با دارا بودن بیش از ۱۳۰ مرکز مهدقرآن و پیش دبستانی در کشور یکی از بزرگترین مراکز آموزش قرآن کریم محسوب می شود.

انتهای پیام/ر

برگزاری دوره های عمومی و تخصصی مربیگری قرآن کریم ویژه مربیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.